10 Гру ІНФОРМАЦІЙНИЙ ДАЙДЖЕСТ БІЗНЕС-ПОДІЙ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН

Написано в 2:08 pm Підприємництво
********
11 грудня 2020 об 10:00 відбудеться E-commerce Digital Day – це безкоштовна онлайн-конференція, на якій ви дізнаєтесь про реальні кейси електронної комерції. Представники топових компаній інтернет-торгівлі розкажуть про те, як збільшити продажі, утримати клієнта і створити правильну маркетингову стратегію.
Конференція буде цікавою якщо ви:
• Власник і керівник інтернет-магазинів
• Представник онлайн- і офлайн-ритейлу
• Великий постачальник товарів
• Інтернет-маркетолог, який хоче бути в тренді і знати про всі інструменти просування
На конференції ви зможете:
 Отримати дійсно сильний контент від провідних фахівців галузі
 Дізнатися про ефективні інструменти і зрозуміти, куди рухатися далі у своїй роботі
 Розібратися, як збільшити продажі і утримати клієнта
 Зрозуміти як створити правильну маркетингову стратегію
 Почути які фактори можуть вплинути на зростання ринку
 Знайти свіжі ідеї в кейсах і досвіді інших підприємств
 Задати питання, що цікавить спікеру в прямому ефірі
Захід організовано Академією интернет-маркетингу WebPromoExperts. Реєстрація за посиланням https://bit.ly/3oOdOxB
*********
Чернігівська торгово-промислова палата запрошує взяти участь у конференції «Chernihiv Textile Fest», що відбудеться 15 грудня 2020 р. у форматі онлайн на платформі Zoom.
Команда Центру інформаційної підтримки бізнесу, заснованого на базі Чернігівської ТПП, проводить цей галузевий захід втретє.
В цьому році основним завданням є інформування про можливості, в тому числі, для учасників кластерних об’єднань, надання дієвих інструментів для пошуку партнерів. Окремою частиною ми плануємо воркшоп з розвитку співробітництва та демонстрацію деяких колекцій для натхнення та мотивації всіх учасників заходу.
Цільова аудиторія — власники та топ-менеджери підприємств легкої промисловості, дизайнери одягу, власники ТМ, учасники кластерних об’єднань та всі зацікавлені.
Програма передбачає огляд ринку, тенденції розвитку, презентацію можливостей та ін.
Будемо раді бачити серед учасників! Отже,
Дата: 15 грудня 2020 р.
Час: 9.30-16.30
Формат: онлайн на платформі Zoom.
Реєстрація обов’язкова: https://form.jotform.com/203384179027356
Участь у заході є безкоштовною.
За додатковою інформацією ви можете звертатися до менеджерів ЦІПБ м. Чернігів за тел. 60 43 30 або e-mail: chernihiv@bisc.org.ua
*********
Запрошуємо представників малого та середнього бізнесу до участі в онлайн-конференції «Провідна роль організацій з менеджменту дестинацій для сталого розвитку міст та громад», яка відбудеться 15 грудня 2020 року, на платформі Zoom з 9:30 до 18:00
Основні тематики обговорення дискусії:
• застосування міжнародного досвіду та обмін кращими практиками менеджменту та маркетингу туризму в дестинаціях;
• напрацювання чітких рекомендацій щодо створення національних, регіональних та місцевих DMOs;
• визначення спільної візії розвитку та сталих каналів співпраці МСБ туристичної галузі.
Інформаційним партнером онлайн-заходу виступає National Tourism Organization of Ukraine.
Конференція організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Одеса, заснованим на базі Одеської регіональної торгово-промислової палати за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) в рамках ініціативи Європейського Cоюзу EU4Business.
Участь у заході є безкоштовною за умови попередньої реєстрації https://form.jotform.com/203356194135352.
**********
12 грудня з 12:00 до 15:30 ГО Беззайве та Інститут Майбутнього організовують дискусію, на якій зведуть лідерів індустрій та провідних екоактивістів країни. Обговорюватимуться питання, як бізнесу стати ековідповідальним, які сфери для цього є найбільш перспективними, що бізнесу робити з відходами та про відповідальність як тренд.
Захід відбудеться в онлайн форматі.
Трансляція заходу відбудеться на фейсбуці. Щоб отримати нагадування про подію, будь ласка, заповніть форму: https://cutt.ly/7hkeWV0
*********
Запрошуються бухгалтери і головні бухгалтери на семінар з оподаткування «Річна податкова звітність 2020. Податок на прибуток, ПДВ, ПДФО»
Ціль – правильне оформлення звітності за 2020 рік і зниження часу заповнення фінансової звітності до мінімуму.
Про що:
Підготовка до “закриття” року, огляд поточних питань оподаткування та обліку, аналіз проблемних ситуацій
Програма семінару:
1. 1. Інвентаризація як обов’язкова процедура при підготовці до річної звітності. Відображення в обліку результатів інвентаризації
2. 2. Виправлення «бухгалтерських» помилок і їх вплив на оподаткування податком на прибуток
3. 3. Відображення господарських операцій при «запізненні» первинних документів
4. 4. Податок на доходи
5. 5. Податок на додану вартість : ДОКУМЕНТИ, ОПЕРАЦІЇ, ЗВІТНІСТЬ
Дата проведення 16 грудня 2020, час 10:00 – 16:00. Вартість – від 1500 грн.
Захід організовано Компанією ТОВ «Персонал Групп», реєстрація доступна за посиланням https://event.hrm.ua/action/2769
**************
Академія Творчої Індустрії запрошує на вебінар «Запуск онлайн-доставки з нуля», щоб поговорити 16 грудня о 19:30 – 21.30 з експертом в сфері HORECA Оксаною Верескун, про перспективи та реалії ресторанного бізнесу. А також про реалії побудови стосунків між компаніями та партнерство українського бізнесу в сфері харчового сектору.
Кому буде корисно?
• власникам ресторанів та кафе, які хочуть успішно інтегруватися в нових карантинних умовах і залишитися на ринку;
• кризовим менеджерам, які хочуть отримати нову інформацію та працювати з клієнтами по впровадженню ефективних змін;
• представникам компаній/сервісів, які готові стати партнерами фуд-компаній та ініціювати нові партнерства.
План семінару:
Як запустити доставку з нуля?
Як правильно обрати підрядників та сервіс-партнери?
Основні принципи роботи ефективної доставки
СПІКЕР
Оксана Верескун Учасник бізнес спільноти Board, засновник/СЕО, бізнес-консультант, тренер Oksver Training & Consulting, EX-директор “СушиЯ
Участь за попередньою реєстрацією за посиланням https://bit.ly/3n0b2Vt! Вартість: 500 грн. Формат: online. Деталі за телефоном: (096) 451-92-72, (098) 206-10-08 – Марія Тевс
*************
25 грудня 2020 року стартує 2-й етап наставництва Big money університет 2.0 – ексклюзивний доступ до практики мільйонерів з будь точки світу.
Ви пройдете 3 місяці інтенсивного занурення в бізнес – підтверджені знання від діючих мільйонерів, власників корпорацій, інвесторів.
Для кого розроблено програму:
• Для підприємців
• Керуючим і топ-менеджерам
• стартаперам
• Тим хто не знає як почати свою справу
• Тим. Хто шукає однодумців
• Тим, хто хоче поспідкуватися безпосередньо з мільйонерами
Ви отримаєте:
• Оформлення вигідного партнерства від і до
• Фінансові моделі для виходу на інші ринки
• Мануали виходу з критичних ситуацій при управлінні
• Схеми вибудовування клієнтського сервісу і систем продажів
• Лідерство без вигоряння і принципи підбору сильної команди
• Маркетингові та digital-стратегії для швидкого масштабування
Організатор Проєкту BIG MONEY УНИВЕРСИТЕТ. Реєстрація доступна за посиланням https://bit.ly/39Woki2

Залиште свій коментар