01 Жов Створюємо стратегію сервісу у закладах HoReCa: запрошуємо на тренінг-практикум

Це буде бомба! Хочете побудувати таку систему сервісу, яка буде втримувати наявних клієнтів і залучати нових? Дізнатися, як сервіс допомагає впливати на ваш бізнес?
✅ Вже у листопаді (дата уточнюється) ми хочемо вас познайомити із Олександром Чорним – сертифікованим бізнес-тренером з сервісу та комунікації, власником Готельної школи «Smart Education», автором курсів та тренінгів для закладів готельно-ресторанного бізнесу.
‼ Запрошуємо власників, керівників, директорів та менеджерів сфери, де робота кожного дня пов’язана із розміщенням, харчуванням, транспортним, інформаційно-рекламним обслуговуванням, а також надавачів послуг закладів культури, спорту, побуту, розваг тощо, що спрямовані на задоволення потреб туристів.
🎯Тренінг надасть вам розуміння:
✔як будувати сервісну стратегію вашого бізнесу, маркетинг на практиці;
✔ ефективної системи продаж, маркетингу та політики комунікації;
✔дієвих «рецептів» та знань, що використовуються кожного дня в своїй роботі;
✔про ключові тренди сфери туристичної гостинності.
По закінченню заходу – безкоштовна екскурсія містом від організаторів.
ℹ Ціна за участь у тренінгу 500 грн. (тривалість заходу 7 год, з перервою на кава-паузу).
Триває попередня реєстрація (для визначення кількості охочих взяти участь у заході)
Кількість учасників обмежена. Попередня реєстрація обов’язкова. Усі карантинні заходи безпеки організаторами будуть дотримані.
Реєстрацію на захід відкрито за посиланням https://forms.gle/m9guSWcqtAwkQuRj6
Довідкова інформація за телефоном +38050 353 11 35, Олена Вялько, департамент стратегічного розвитку, промоції та туристичної гостинності міста КП “Агентство регіонального розвитку” м.Славутича.
Позначки:, ,

Залиште свій коментар